Dél-Korea a jövő online világának boszorkánykonyhája, bár az ottani ízlést soha nem lehet majd egy az egyben ráhúzni Európára, de még Amerikára sem. Az avatar viszont működhet Magyarországon.
Képzeljük el egy céget, legyen mondjuk a Coca Cola, ők híresek arról, hogy készek bevállalni mindenféle új marketing eszközt. A Coca Cola egyszer csak nyit egy oldalt, ahol mindenki legenerálhatja a saját képmását. Sőt, a tizenéves potenciális fogyasztó még választhat is, hogy a pixelemberkének Coke Light, Sprite, vagy Fanta Bodza legyen a kezében.
Ezek a képek néhány hét alatt ellepik az internetet: először a Privi.hu profilokban bukkannak fel, később az iWiW-en. A srácok továbbküldözgetik a suliban a tanárokról készült gúnyképeket.
Sőt, ha a Coca Cola okos, akkor hozzácsap egy mobilos vonalat is: hódítsd meg a csajt MMS-ben küldött avatarral! (Az avatar valamiért mindig sokkal jobban néz ki, mint az élő ember...)
Ráderőltette a cég a reklámot? Nem! Magadtól vettél részt a brand reklámozásában? Bizony ám! Jól járt a cég? Mi az hogy! Csinálja valaki Magyarországon? Őőőőő....
Dél-Korea pár órányi repülőútra van innen. Ez az a távolság, amit a magyar reklámszakma nagy része néhány év alatt is képtelen lesz megtenni - nagy riszpekt a kivételnek.
(A hajtás után én, mint avatar - feltekert hangerővel különösen izgalmas)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.