Ahogy látom az online sajtótól kezdve egészen az olvasókig mindenki nagyon szépen megfikázta az Index dizájnváltását, kivéve talán azt a szűk webes szakmai közeget, akik innovációt is látnak a történések mögött. Ahogy Angelday Józsi ex Index dizájner pontosan megadta az alaphangot:
Az újba mindig nehezen szoknak bele az emberek. Ezért megy folyamatosan a hőbörgés. Szerintetek annak idején, amikor AZ ÉN DIZÁJNOM BASZKIKÁM ment ki, akkor nem volt hőbörgés? Nem-e? De igen. Mindenkinek mindennel baja volt. És aztán eltelt fél év, majd hopp! Mindenki megszerette, meg elfelejtette a problémáit. Ma meg már az a bejövős (röhej), és az új a szar. Hat év (…) múlva, megint ugyanez lesz. Ennek ilyen a lélektana.
Újabb bizonyíték arra, hogy az olvasók nem határozzák meg - mert nem tudják -, hogy mi legyen a következő lépés, azt mindig valaki, vagy egy kis csoport lépi meg. Ha jó amit csináltak, a fikázást követően rövid időn belül a legtöbb embernél beáll a “tééényleg!” élmény, ha nem, akkor valami tényleg rosszul sikerült.
Henry Ford mondta egyszer, “Ha megkérdeztem volna az embereket, hogy mit akarnak, azt mondták volna, hogy gyorsabb lovakat.”
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.